era frågor - mina svar

 2011-02-08    21:14:35   av:Jennyhellstrom

tänkte vänta tills imorgon med att svara men har inget att göra nu så,

Vad vill du bli när du blir stor?
jag vet faktiskt inte än, vet bara att jag vill hjälpa människor eller djur. veterinär har ju alltid
varit något jag velat bli, dock är det sjuka intagningspoäng så det är nog rätt kört.
men annars sjuksköterska maybe, får se :))
När fick du din första kyss?
min första riktiga kyss fick jag när jag fick i 6an.
Favorit band/färg?
min favoritfärg är lätt grön! band finns det många men bland annat; skillet, shinedown,
Disturbed, nickelback & bullet for my valentine.
Hur länge har ditt längsta förhållande varit?
det jag har nu tillsammans med fredrik, 27månader ♥
vilka är dom personerna du umgåtts mest med, asso typ i perioder sen du var liten, typ dina olika "bästa kompisar" ;) hoppas du förstår vad jag menar hihi, :)
från dagis upp till 5an var min bästa vän Jenny Lundh, vi var verkligen hela tiden så man kan
säga att hela min barndom består utav henne.
i 5an, 6an, 7an var mina bästa vänner madeleine & elin. i 8an elina svahnström & hanna
byman. från 9an och fortfarande är min bästa vän lisa moberg :)) madeleine & hanna är väldigt
nära vänner till mig än & jag håller dom kärt om hjärtat.
om du fick välja vilken kändis som helst. vem skulle du vilja vara då?
hm, får nog bli Jennifer Aniston - bara för att hon är så jäkla snygg & begåvad!
vem e ditt wildcard inom kändisvärlden? ;)
cristiano ronaldo! är nog lite svag för vältränade fotbollskillar (;

Hur var din första fylla och hur gammal var du?
Jag var 14år gammal, riktig snefylla kan jag säga. minns mest bara att jag ramlade en gång
& skrattade jätte mycket & 2sek efter så satt jag och storlipade & fortsatte göra det i 3h till.
Hur känns det att bo granne med din pojkvän?
tänker inte så mycket på det eftersom vi aldrig riktigt stöter på varandra om vi inte bestämt det,
eftersom båda (mest han) är väldigt upptagna så har vi inte mycket tid till att ses så då kan det
vara rätt skönt att bara kunna ta någon promenad eller gå över till varandra & sova över när vi
vill liksom, så det är mest bara positivt att bo så nära :))
Vilken är din nuvarande favoritlåt?
lucy - skillet har alltid varit en favoritlåt.
Hur mycket pengar spenderar du på en månad?
väldigt olika men nästa hela studiebidraget om jag inte bestämt för att spara till ngt.
Hur spenderar du helst en fre-/lördagkväll?
tillsammans med min fina pojkvän, vänner eller familjen. är ingen riktig festmänniska men
klart det kan vara kul att dra ut någon gång ibland men blir inte ofta :))
Varför är ditt hår alltid mer fluffigt på ena sidan?
haha, jadu fillan. för jag har jävligt tjockt hår & har sidbena, då blir det lätt så ;)
Är du en nörd inners inne? Isf, vilken sorts nörd?
ja, det är jag & det står jag för :)) är en sån nörd som älskar tecknade filmer & gamla barnspel
mest av allt på hela jorden tyyyyyyyyp.
Kan du alfabetet baklänges?
ne, eller om jag tänker efter jääääävligt länge så kanske.
När får jag ta hand om slagsmålsulf?!?!?!?!?!?!?!?
NÄR DU VILL, BARA ATT KOMMA!

 thesswester - inte som alla andra

sv: åååh så kul ! :D

 2011-02-08    22:05:54     URL: http://thesswester.blogg.se/
 Anonym

DU SVARADE INTE PÅ MINA FRÅGOR!!!!1 :'(

 2011-02-08    22:24:37
 Fillan

hahaahah pusssssss bästa Jenny!!!

 2011-02-09    16:24:31     URL: http://feliciarobertsson.blogg.se/
 Emelie K

Jag har också några frågor jag vill ha svar på, lovade ju dig att ställa några :)



*Om du varit född i motsatt kön, vad hade du hetat?

*Är du allergisk mot ngt?

*Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?

*Är du personen som heller tar bilden än är med på bilden?

*Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

*Vilken svordom använder du mest?



Hihi puss på dig fina du!

 2011-02-09    18:03:10
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!