snuttegubben (L)

 2011-02-15    20:58:39   av:Jennyhellstrom

min fina pojkvän kom med blommor & en liten kärleksbok till mig igår, gissa om han gjorde
mig glad (a) han fick även en liten present utav mig också, en bok där man skriver i
saker själv. de står i boken som ex. "saker jag beundrar dig för" så skriver jag svar på de (a)

iaf, igår pusslade vi lite & puuuussades massa, hihi. sen åkte vi hem till honom och
spenderade heeeeela resten utav dagen i sängen. seriöst, tror vi rörde oss därifrån när vi
skulle hämta mat eller gå på toa? :o men fett underbart var det! idag åkte jag hem vid 13.25 för
att jag skulle med mamma till smådjurskliniken & kastrera zeke, stackarn :(
 anna

vinn en jätte fin present bok att ge bort till någon du tycker om ifrån "lilla fjärilen design" det är den perfekta presenten! gå in på min blogg för mer info!:D

 2011-02-16    10:14:05     URL: http://annavasileiou.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!