if i had a type than baby it'd be you.

 2011-02-23    19:40:29   av:Jennyhellstrom


gammal bild.

- jag är så förbannat trött på detta väder, kylan & allt. usch, rysningar genom hela kroppen
bara av att tänka på skiten asså, känns som om det var över 1år sedan det var sommar.
- så sjukt skoltrött med, orkar aldrig plugga längre, lust att hoppa av & börja jobba istället..
- jag hatar folk som ständigt lägger onödiga kommentarer som "vad blek/lång/kort du är,
osv. men okej? vi människor är födda som vi är, låt oss vara, ingen är perfekt.
- jag hatar när busschaffören inte öppnar dörren när man ska av så man får skrika som
en dåre på att han ska öppna.
- jag hatar när man inte märker att datorn behöver laddas & helt plötsligt dör den.

 beccii

åh gud dom två sista stämmer in så bra! ;) hhihi

 2011-02-23    20:44:48     URL: http://rebeccaleicht.bloggplatsen.se
 liss

hahah plutten då. lite arg idag? DÅ ÄR VI TVÅÅÅ!

fuck everything just nu. (aaa)<3

 2011-02-23    21:49:15     URL: http://babicake.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!