bättre sent än aldrig.

 2011-02-09    22:34:52   av:Jennyhellstrom


haha, söta lilla emelie. ska försöka svara så gott jag kan ;)
- om jag varit av andra könet vet jag inte vad jag hade hetat men mitt favoritpojknamn är iaf
christoffer så hoppas på det då isf :))
- har turen att inte vara allergisk mot någonting faktiskt!
- hm, svårt. känns som om jag har allt jag vill redan men ett hus eller bil kanske ?
något fint till min pojkvän eller vänner? (a)
- haha, ja det kan man lugnt säga. beror rätt mycket på vilket humör jag är på med.
- beror på när jag ska upp men oftast står den på halv 7.
- fan tror jag :/ har som nyårslöfte att sluta svära men går inget vidare dock.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!