ligger efter lite men det tar jag igen!

 2011-12-07    12:51:38   av:Jennyhellstrom

1 Dec – Presentera mig själv
2 Dec – Min första kyss
3 Dec – En rolig kväll
4 Dec – Det här stör mig
5 Dec– En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig
6 Dec– Ett dröm förhållande/Min dröm kille 
7 Dec – Min bästa vän
8 Dec – Ett pinsamt minne
9 Dec – I min väska 
10 Dec – Det här saknar jag
11 Dec – Detta ångrar jag
12 Dec – Mina ambitioner
13 Dec – De här har jag gjort för att göra en kille svartsjuk
14 Dec – En sak jag ska göra innan jag blir 30
15 Dec – Mina drömmar
16 Dec – Det här är jag beroende utav
17 Dec – Mitt favoritminne
18 Dec – Dessa grabbar faller jag för 
19 Dec – En att-göra-lista innan jag dör 
20 Dec – Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför
21 Dec – Det här får mig att gråta
22 Dec – Någon jag ser upp till 
23 Dec – Något olagligt jag gjort
24 Dec – bästa julklappen jag någonsin fått
har lite dålig fantasi nu så snor den här listan av rebecca :)
aldrig lyckats göra klart en hel sån här lista men nu j'klar!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!