6 - Ett dröm förhållande/Min dröm kille

 2011-12-14    11:46:45   av:Jennyhellstrom

Säger precis som lisa, vad är jag för tjej om jag inte tar min egen pojkvän & förhållande?
Och det gör jag helt rätt i för enligt mig är fredrik på riktigt min dröm kille & vi har världens bästa relation
25anledningar till att älska denna pojke. (finns dock fler)
1. han är jävligt snygg
2. han är charmig
3. han är omtänksam
4. han har humor (samma kassa humor som jag)
5. han förstår sig på mig (inte alla som gör)
6. han är svärmorsdrömmen (mina föräldrar älskar honom)
7. han älskar mig
8. han är jävligt smart
9. han vet vad han vill göra i livet
10. jag kan se han & mig tillsammans om 20år
11. han älskar djur (jag ska ha 20000djur när jag blir äldre)
12. han älskar att hitta på saker & att resa (vilket min kille måste älska)
13. han har världens jävla kropp (hihi, den ni)
14. han har världens finaste leende
15. han vet hur han ska göra mig på bra humör
16. han har körtkort & egen bil (vilket tjej tycker inte att det är sexigt?)
17. han sitter gärna en hel helg tillsammans med mig & chillar bara
18. han har en fantastisk familj
19. han skickar fina sms (jag älskar att smsa)
20. han finns alltid där för mig, kan räkna med honom i vilken sitation som helst
21. han är lång (får mig att känna mig liten & trygg)
22. han är väldigt mogen för sin ålder (vilket jag kan behöva, haha)
23. han står fortfarande ut med mig efter över 3år, & jag kan vara en riktig pain-in-the-ass
24. han prioriterar mig först (delad plats med skolan ibland dock men det är okej)
25. han är världens lättaste att prata med

finns så mycket mer som jag älskar med min fina kille.
du är bäst fredrik' min & endast min. och du vet att jag alltid tillhör dig ♥

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!