Puss

 2011-08-30    12:06:03   av:Jennyhellstrom

hellu babes, nu sitter man i klassrummet igen. känns väl ändå helt okej - är ju trotts allt
sista året nu i skolan (kanske, om man ej går högskolan dårå) så det ska nog gåååå.
har ju fått tillbaka min älskling nu, datorn ♥ ska ladda ner film så fort jag kommer hem,
installera the sims & lägga in alla bilder från resan så jag kan visa er som är intresserade!
har fått världens jävla urinvägsinfektion med men lisa följde med mig till apoteket nu på rasten
och fixade antibiotika, fint! om 10minuter börjar vi våran andra lektion för idag, Naturkunskap B.
 thesswester - inte som alla andra

sööööt

 2011-08-30    12:58:38     URL: http://thesswester.favs.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!