längtar tills imorgon för då ska jag slösa pengar?

 2011-08-16    19:47:16   av:Jennyhellstrom
mm, som rubriken lyder så ska jag gå loss i stan imorgon hade jag tänkt.
köpa massa linnen och sånt till frankrike men även lite höstmys! :*

idag tränade jag & lillebror victor en timme på gymmet, kände mig jävligt duktig asså.
sen när man kom hem så åt man chips, usch mår ju dåligt av det som aas men äter ändå?
men jag & daniella har satt upp mål & sånt nu inför vårat hälsosammare liv nu inför hösten,
ingen skräpmat, godis osv. ska bli duktiga i skolan, eller ja.. i alla fall duktigare! hihi, har
haft dessa mål 1000 gånger men nu är det på riktigt! allt handlar ju om självkontroll & vilja !

världens goaste, gud vad jag älskar denna lilla filluren. ska ta med mig han ut i soffan nu
och se på någon gammal film, skön dag må jag säga!
 FELICIA

gu va söt :]

 2011-08-16    23:03:02     URL: http://ffeeliciaaa.devote.se/
 Daniella

Nu är det bara att KÄÄÄÄÄÄMPAA!

 2011-08-17    09:28:20
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!