morgondagen är efterlängtad.

 2011-04-17    19:22:17   av:Jennyhellstrom

älskar denna bilden :') imorgon runt 12 så kommer min fina vän daniella hit,
vi ska spendera dagen i solen & plugga. vet dock inte hur mycket vi kommer få gjort , haha.
men kommer bli en riktigt fin dag vet jag! lite senare sen kanske vi träffar danne timmy &
fredrik? får se helt enkelt. / nu ska jag nog ut & springa en runda - frivilligt? ;o
 dani

åååååh jag älskar också denna bilden. asså kolla håret, så fint!



ojojojjjjjj jenny springa ? erkänn att du inte gjorde det !!! hahah nääääääää jag skojar bara lilla bäbis.

 2011-04-17    20:05:31
 korvvvvven

haha asså fan jag ska aldrig mer le igen

 2011-04-17    20:07:03
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!