svartsjuuuuuka,

 2010-09-28    22:43:59   av:Jennyhellstrom
tycker alla kan läsa min bästa fuckin' konstiga vän lisa moberg blogg!
den är helt okej asså. & hon har nyss skrivit ett inlägg om svartsjuka som jag tyckte
var jävligt bra faktiskt, kanske för att jag känner igen mig en del ?
är rätt sotis av mig, även fast jag inte har en enda anledning eftersom jag litar verkligen
på min pojkvän till 10000000% och inget kommer imellan oss, seriöst. ändå kan jag inte
låta bli att bli lite småsur över småsaker :/ men ska verkligen skärpa mig, försöka anyway.
men tror faktiskt varenda liten jävla människa i världen någon gång känt svartsjuka så,
man är olika på om man visar det öppet eller inte, men alla känner det i alla fall.
& visst, det kan förstöra en del att sura runt över småsaker men tror det förstör att gå runt
och ha det på hjärtat hela tiden också. (förlåt om det blir mycket svordomar i bloggen men
har lovat felicia att sluta svära efter min födelsedag som är på söndag så nu passar jag på)

http://babicake.blogg.se/
 liss

aw, älskliin, jag vet, jag är lite smart ibland (a)

hihihi :* men du har inget att va svartsjuk på! snygge fan <3. loveu (L)

 2010-09-29    07:53:58     URL: http://babicake.blogg.se/
 FELICIA

Sv; 29 november firar jag och sebbe 1 år :)

 2010-09-29    09:32:18     URL: http://fffeeliciaaa.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!