i love u.

 2010-09-27    14:59:02   av:Jennyhellstrom

(rätt gammal bild på mig & min baby) ahh men jag sitter i alla fall hemma i tvsoffan & chillar,
tänker lite på min pojkvän som jag faktiskt saknar något oehört mycket just idag :o
men ska kanske till honom imorgon, hoppashoppas. ♥ han är så himla söt, & bara min!
idag har det varit skolfoto iskolan, jag tänkte först skita i det men sen ångrade jag mig lite,
men sen visade det sig att jag inte kunde vara med i alla fall för jag var tvungen att åka
till vårdcentralen pga. en grej.. träffade elin pelin där med, hur stor chans är det liksom?
typ 1 på miljonen att vi är där samtidigt. aja, nu ska jag se film & tycka synd om mig själv :)
 Ingetine

good site, need more information! Thank you

 2011-10-06    11:13:59     URL: http://ingetine.blogcorporate.com
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!