at schoool

 2010-09-17    12:25:54   av:Jennyhellstrom

ja, nu ska vi snart ha idrott. suuuuug, blir väl till att spela någon oseriös badminton eller ngt.
efterskolan skulle jag egentligen träffa elin (fredriks syster) vi skulle plugga & sånt,
men eftersom jag är på sånt jävla pms humör idag & mår som jag gör så får vi ta det en
annan dag ♥ så blir till att sitta hemma & bara ta dt lugnt. så blir kanske en del blogging iaf,
något vi får se helt enkelt. nu ska jag vara social mot mina störda klasskompisar som sitter
& spelar något jävla mongo spel, he-he.
 FELICIA

sv; har iallafall kommenterat! :O <3

 2010-09-17    14:16:34     URL: http://fffeeliciaaa.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!