there is a light in your eyes.

 2010-10-26    17:44:05   av:Jennyhellstrom

I like the way you're not afraid, you've got the world planned in your mind
People say you cannot do it but they don't know a friend like you.

When I had no one to call, all the world had shut me down
I showed up at your door so blue, thank God I had a friend like you

Any times I've gone without A home, a meal, a pair of shoes
If you had three you'd give me two, there aint no other friend like you.

imorgon drar min bästi till kanarieöarna & lämnar lilla mig hemma, inte okej! men hoppas
iaf att sötnosen får det jävligt bra därnere i värmen, men fan vad tomt det kommer bli.
inte snacka med henne på en hel vecka, jag kommer juuu dööööööö... aja vi får prata
massa nu innan hon drar ♥ i looooove u retard !
/ nu ska jag göra mig lite fisksoppa för att sen sätta mig & plugga lite (rehab & svenska).
 thesswester - inte som alla andra

sv: ja de är dom ;) går i kyrkan 3-4 ggr i veckan :o

 2010-10-26    19:28:31     URL: http://thesswester.blogg.se/
 liss.

äääälskliing. hemma nu ju, och brunare än dig heheheh ;) vi ses kanske i dag? love uuu. (L)

 2010-11-04    08:45:32
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!