summer of '09

 2010-10-21    12:40:23   av:Jennyhellstrom

bilder från när jag & älskling var & badade på vårat hemliga ställe förra året (a) höhö.
saknar sommaren sjukt ju :/ aja, imorgon tar jag med mig min älskade kamera till skolan,
så snygga till er lillebror för ni hamnar på bloggen bara så ni vet! tar med mig den eftersom
jag har lovat nya bilder på mig & fredrik, ska ju till han direkt efter skolan imorgon tror jag
så bäst att ha med mig kameran då ;)

nu ska jag ladda ner film, plugga lite & chilla. är hemma från skolan idag med :/
 thesswester - inte som alla andra

fan vad fina bilder :D

 2010-10-21    15:08:43     URL: http://thesswester.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!