lördag - söndag,

 2010-10-10    18:03:04   av:Jennyhellstrom

åkte till min älskling runt kl 2 igår? när vi kom in till stan så gick vi ut med hundarna,
gjorde mat & sen begav vi oss till hemmakväll där vi köpte massa godis & hyrde filmer inför
kvällen. vi gick till ica & köpte mat/chips med, tacos blev det på menyn.
babe and i, hade lägenheten för oss själva hela kvällen/natten ♥ vi somnade någon gång
runt 2, och sen så väckte jag fredrik imorse (a) orkade inte vänta på att den sömntutan
skulle vakna så fick ta tag i saken med egna händer! under dagen chillade vi bara, så som
bara vi kan göra. & sen vid 3 drog jag mig hemåt.

jag vet att jag kanske blir tjatig för att jag skriver det ofta men; jag älskar fredrik sjöström.
hela han är så himla rätt, rätt kille för mig. skulle inte kunna tänka mig ett liv utan honom nu
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!