I can't keep my eyes off of you.

 2010-10-18    19:20:59   av:Jennyhellstrom

hej hallå ja, tänkte lite kort & gott berätta lite om mig själv sådär.
Jag heter Jenny Hellström, bor med min familj i den kända samhället kaxholmen!
Jag har nyss fyllt 17 hela år och går mitt andra år på omvårdnadsprogrammet på
John bauergymnasiet där jag trivs sjukt bra med mina "nyfunna" älskade vänner.
Jag har två tvillingbröder, Felix & Victor heter dem. tvåäggstvillingar, så nej dem är inte lika.
Jag har en bästis som heter lisa, vi har varit tighta i 1,5år nu. hon bor i världens mysigaste
lägenhet i hålan gränna. jag trivs där. hon har också två syskon, märta & oscar.
En pojkvän har jag också, en fin sådan. Fredrik heter han, han bor i huset brevid.
så jag är "the girl next door", folk stället frågan ofta hur det är att bo granne med sin pojkvän?
& jag tycker att det funkar sjukt bra, eftersom vi fyller våra dagar med mycket annat så har
vi inte tid att ses så ofta mer än 1-2 riktiga dagar i veckan & då är det smidigt att någon
kväll bara smsa "promenad om 2min?" eller om jag ska sova hos honom (som jag ofta gör)
så är det riktigt härligt när jag har glömt att ta med mig ngt, då är det bara att hämta hemma.
han är det viktigaste för mig ♥ om ca 2veckor så har den pojken stått ut med mig i 2år.

Jag har bott i kaxholmen sen jag var 3-4år, innan det bodde jag i huskvarna.
Jag får typ ångest om jag ska sova & inte har stängt av tv'n helt. det måste jag göra, annars
kan jag inte sova. min favoritfärg är lätt grön. jag följer serier som grey's anatomy &
desperate housewives. Jag har fortfarande inte "bestämt" mig om vad jag vill jobba med
när jag blir äldre, men jag vet att jag vill kunna hjälpa människor. så antagligen vården.
nu ska jag inte skriva mer, nu känner ni mig lite bättre kanske? he-he.
 thesswester - inte som alla andra

sv: nej, blatte ;)

ja jag trivs asbra :D

och jag ser han då och då faktiskt :)

 2010-10-18    20:17:40     URL: http://thesswester.blogg.se/
 cherie

vad söt du är! :)

Vill du ha mer läsare till din blogg? kolla in min blogg! Kolla efter inlägget 'cherie tipsar, igen' :) det är ingen bluff, jag svär på mina snygga skor! Det för för din egen skull! :) Du får gärna kommentera också när du väl är där! :)

 2010-10-18    20:23:44     URL: http://www.cherie.devote.se
 liss

söt äru guellet.

du får komma till mig snart och mysaa. :)

kanske på lördag? (:

love u babiii

 2010-10-19    09:50:39     URL: http://babicake.blogg.se/
 daaanni

fin ärdu jenben . lix vad är en idrottslektion utan tetrisdansen med dig? :D

 2010-10-20    11:42:52
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!