Godnatt allihopa everybody,

 2010-10-31    22:37:38   av:Jennyhellstrom

nu har fredrik precis gått över till sig, så nu är man ensam igen men tror ej det dröjer så
speciellt länge till innan han vill ses igen (a) nu ser jag på film men ska alldeless strax gå
& lägga mig, galet trött. ♥ jag längtar tills lördag, 6november. min & pojkens 2års dag.
då har vi bestämt, nästa bestämt iaf att gå på stan & shoppa lite, sen äta på något ställe.
på kvällen så har vi planer också men det berättar jag ingenting om just nu serrö.
no big deal så men ingen lust att lägga ut allt här på bloggen asså, nu ska jag nana hejdå !
 Anna

Hej igen Jenyy! Kul att du gillade bloggen :) Tänkte bara säga att jag alltid svarar på kommentarer direkt i min blogg, så att du vet i fortsättningen. Ha en bra dag!

/Anna

 2010-11-01    11:29:01     URL: http://www.novalajnen.blogspot.com
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!