Gårdagen

 2010-10-13    13:09:59   av:Jennyhellstrom
efter skolan igår så åkte jag hem till fredrik, vi köpte mat på ica & sen gick vi
hem & åt. han pizza & jag åt soppa med massa goda frallor. gick ut med hundarna,
& sen mös vi framför en film. vi hade tänkt baka något gott men eftersom både jag
& min pojke är så lata så köpte vi en färdig äppelpaj (a) till&med färdig vaniljsås.
illa. nästa gång ska vi baka själva ! men gott vare iaf. jag fick skjuts hem runt 8,
& då skulle fredrik dra vidare upp till aneby för att jaga idag! väntar på att han ska höra
av sig om ifall han har skjutit någon älg (a) höhö.

Gammal bild på älsklin' vi ska träffas efter skolan imorgon också & troligtvis så sover jag
i stan då med. får se helt enkelt :) visst är han söööööter ? bara min ♥
 Syedelida

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

 2011-01-05    14:32:44     URL: http://syedelida.blogfuture.com
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!