dumhuvud.

 2010-10-27    17:47:23   av:Jennyhellstrom

jag älskar min pojkvän, även fast han är ett dumhuvud ibland :))
fast han tycker likadant om mig, höhö. hör det så ofta att jag snart börjar tro att jag
heter dumhuvud istället för jenny? imorgon sover jag nog hos honom i stan.. men ska
försöka få internet där så jag kan uppdatera ordentligt! jag är så duktig, i know (a)

ffredrik sjöström, det finns ingen som kan göra mig så arg som du kan men det finns heller
ingen som gör mig så lycklig som du. du är det jag lever för, personen som jag skulle
ta en kula för, den jag ser mig själv med i framtiden. i love u baby boy. 2år snart ♥
 thesswester - inte som alla andra

sv: haha ja ;D

 2010-10-27    18:02:24     URL: http://thesswester.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!