vi ses på lördag!

 2010-11-20    15:09:06   av:Jennyhellstrom

filmen igår var hur bra som helst igår, rekomenderar verkligen till alla att se den!
filmen var slut vid 23.30 ungefär igår så vi gick & la oss nästan direkt när vi kom hem :*
idag väckte älskling mig vid 11.20 med massa pussar & sånt mys, finns det ngt bättre?
vi åt frukost & såg på film tills pappa kom & hämtade mig runt 2 någon gång.

jag älskar min buspojk määäääääst av allt. (lovar att nästa gång vi ses så ska vi knäppa
en jävla massa nya söta bilder, på tiden) han är livets kille! min dessutom ♥

 thesswester - inte som alla andra

sv: hihi jag ska köpa den i göteborg på lördag :D

 2010-11-20    18:36:19     URL: http://thesswester.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!