vi saknar dig.

 2010-11-02    15:58:04   av:Jennyhellstrom

för bara några veckor sen satt du vid vårat middagsbord, så glad & social.
du kramade om mig & sa att du tyckte att jag skulle ringa & hälsa på oftare.
nu när det är försent vill jag träffa dig, jag vill ringa & prata med dig, nu när det inte går :'/
man ska ta vara på nära & kära, för i vilken sekund som helst kan dom vara borta..
vi tänker på dig mycket & saknar dig ännu mer. vila i frid, underbara människa. ♥
 thesswester - inte som alla andra

sv: jaha :/ jag sliter inte så mkt på mina skor så jag behöver inte slänga (a) hihi



RIP :( <3

 2010-11-02    17:57:21     URL: http://thesswester.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!