gårdagen.

 2010-11-07    18:10:29   av:Jennyhellstrom

jag & älskling började våran dag med att åka in till stan, gick runt där lite & hittade
en fin topp som jag var sugen på men jag väntade med att köpa den utifall att jag skulle
hitta något annat. sen åkte vi upp till a6, åt på soya & fredrik köpte en jätte fin skjorta
ifrån fribergs? och ett par lyle&scott chinos från MQ så han var riktigt snygg på kvällen sen!
iaf, sen bestämde vi oss för att åka ner & köpa min topp då men då såklart var den affären
stängd! så vi gick in i en annan precis jämte, och jag var jätte sur då såklart men fredrik bad
mig kolla runt lite iaf och tror ni inte då att toppen som jag ville ha hängde där då? i den affären
också? sån jävla tur hade jag! så fredrik var en ängel & erbjöd sig att köpa den åt mig (a)
jag har seriöst, världens finaste & bästa pojkvän.
på kvällen sen kom det massa trevligt folk & firade oss lite :)) låt bilderna tala för sig själva!

tog ca 235 bilder, och har lagt in ca 65 st på facebook så vill ni se mer så kika in där!
för jag orkar ej lägga in mer här ikväll.. nu ska jag plugga :/ byyyyyee.

 thesswester - inte som alla andra

fan vad härliga bilder :D öööööl <3

 2010-11-08    10:12:51     URL: http://thesswester.blogg.se/
 felicia

fråga något i min frågestund och bli länkad :)

 2010-11-13    18:38:50     URL: http://felicianordquists.blogg.se/
 Vidarzahra

Excellent site. It was pleasant to me.

 2011-02-06    12:54:16     URL: http://vidarzahra.blogbow.com
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!