dag 1. om mig

 2010-11-30    14:18:00   av:Jennyhellstrom

den 3oktober kl: 17.25 1993 föddes en liten tös som fick namnet, Jenny Hellström, hihi.
Jag spenderade mina första 3år i en söt liten lägenhet i huskvarna centrum och sedan föddes
mina två tvilling bröder, felix & victor. så vi var tvunga att flytta till något större, så då blev
det kaxholmen! jag kan väl säga att jag som person är, ja.. rätt lat, om jag ska vara helt ärlig.
jag skjuter lätt upp grejer, "ahh men jag gör det imorgon.." morgondagen är kommen och
jag drar det igen, "ne, men på riktigt.. imorgon gör jag det" men jag är en sån människa
som älskar inplus saker, saker som man inte hade planerat. hihi, jag är även en liten
romantiker (a) gillar att överraska min pojkvän med saker som jag planerat endast för honom,
eller köpa ngt gulligt till han. jag kan ta ledigt från skolan en hel dag för att hitta på ngt med
honom istället, som att gå på stan eller åka & bada. jag är jävligt envis. men om det gäller
att man kanske tjafsar med någon så lägger jag mig rätt snabbt (om det inte är så att jag
verkligen har rätt då, för då ska jag fan övertala den andra med att det är den som har fel)
för jag tycker det är så onödigt att bråka, i såna fall: gör det i 5min & sen låt det gå över!
finns inget så onödigt som bråk&tjafs, inte enligt mig i alla fall. jag har väldigt lätt för att
bli galet glad över sjuka småsaker? som att veta att desperate housewives är på tv ikväll
så kan jag sväva på moln genom hela skoldagen! eller ett litet gulligt sms kan göra hela min
dag. jag är även rätt barnlig, älskar att kolla på massa gamla disney filmer eller spela
spel som harry potter & the sims!

jag & min fantastiska pojkvän har nu varit tillsammans i snart 25månader. ♥
han är killen med stort k, det är han jag gör allt för. det är han jag spenderar mina helger
tillsammans med. & jag vet att han alltid finns där för mig, oavsett vad. han är min.
han ger mig trygghet. kärlek. mitt liv en värdefull mening. är så rädd om denna sötnosen.

Jag går omvårdnadsprogrammet, hälsa & idrott på John Bauergymnasiet i Jönköping.
de människorna i klassen får mig ibland att längta till skolan. & inte minst allt: klara av
dagarna. vad skulle jag göra utan dom? ♥ vi läser ämnen som psykologi, medicinsk
grundkurs, pedagogisk ledarskap, svenska B osv. gick förut florist i ca 3månader i 1an,
träffade helt fantastiska människor där med. vänner för livet. men insåg rätt hyffsat snabbt
att den linjen inte var något för mig så jag bytte till hälsa & idrott och det är det bästa jag
någonsin gjort :')

jag har en bästa vän, Lisa Moberg. första gången vi träffades var när vi började högstadiet
på den ökända ribbaskolan, vi hade väl inte så mycket kontakt då i början men sen i 9an blev
det mer & mer. började sedan umgås en del i slutet av vårterminen. 
sommaren 2009 blev våran ♥ & vi har hängt ihop sen dess. i have found my soulsister (a) 
nu skulle jag aldrig kunna klara mig utan henne. men mer om henne ska jag skriva om  dag 7.
hihi.  men jag älskar henne i alla fall ♥ J&L.
 liss

sööötnos! :') kan ju inte annat än att le åt dig. så jävla gullig är du. längtar till dag 7 nu ju! :D hihih. tack för fina ord snuff. jag älaskar dig. fina jenny hellström.

 2010-11-30    18:29:59
 thesswester - inte som alla andra

du verkar vara lite lik mig då :D är också sån som skjuter upp saker och sen älskar jag att vara impulsiv ;D

 2010-11-30    19:01:43     URL: http://thesswester.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!