lördag elle

 2010-12-12    00:09:31   av:Jennyhellstrom

blev ju några timmar på a6 med hanna bäst byman dårå, perfekt sätt att spendera sin lördag
på faktiskt, tycker jag :)) vi julhandlade lite, pratade av oss om allt möjligt, åt god mat & åt lite till.
i love u baby and i always will. ♥ köpte ett doftljus innan som jag ska tända nu (a)
varit över hos fredrik en liten stund nu sen jag kom hem ifrån stan med. vi har sett på sex and
the city som gick på tv4 med kent, mysigt må jag säga! ne, nu ska jag sova, är riktigt trött & har
en dag framför mig som innebär mycket plugg! är en hel del att göra nu innan man får gå på lov,
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!