kort & snabbt

 2010-12-01    13:45:46   av:Jennyhellstrom
kort & snabbt inlägg här nu då! imorse hade jag & lisa ett spinningpass för alla i
fitnessgruppen. var lite nervös i början men det är samtidigt så himla kul! :D
& alla var jätte duktiga, hoppas det är någon som har lite träningsvärk imorgon iaf (;
nu har jag varit ute med askar & buster, ska göra mig iordning lite snabbt & sedan ta
bussen om en halvtimme in till stan där jag ska träffa fredrikälskling, vi ska julhandla lite!
mysigt ♥ & mina foton som jag framkallade häromdagen kom idag, jippi! bilderna blev
kanon bra! blir till att beställa därifrån lite mer nu asså ;) byyyyye
 FELICIA

sv; taaack :D

 2010-12-01    16:28:32     URL: http://fffeeliciaaa.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!