i'm sorry

 2010-12-11    12:47:02   av:Jennyhellstrom

glömde att uppdatera igår, sorry. men hade i alla fall världens bästa kväll igår tyyyyyp.
chillade satan tillsammans med elin richard & fredrikälskling såklart, sen åkte dom hem så
var bara jag & sötnos kvar hemma. vi kollade på idol, jay vann såklart ♥ sen såg vi film
& somnade. nu på morgonen har vi bara ätit frukost & myspratat hela morgonen ungefär.

nu ska jag göra mig iordning för att sedan ta bussen om en timme & gå på stan med denna
sötsaken! gammal bild dock. vi ska julhandla lite & sen vet jag inte. se felix & victors lucia
maybe? hör av mig iaf :D ♥
 thesswester - inte som alla andra

ååååh bara 10 dagar kvar tills min älskling kommer hem!! :o <3

 2010-12-11    17:51:25     URL: http://thesswester.blogg.se/
 thesswester - inte som alla andra

sv: hihi ja det kan man lugnt säga :D hihi <3

 2010-12-11    19:22:00     URL: http://thesswester.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!