hoooot girl

 2010-12-12    14:32:56   av:Jennyhellstrom

haha, såhär jävla snygg är jag idag! mmmm. har varit i stan fram & tillbaka med familjen
idag. först med felix & mamma, såklart så är det alltid dyrt att ha med felix, det bevisade
han för oss idag bannemig. han fick med sig hem en cykel för 3449:- plus mer till den.
träningskläder & en bandyklubba. sen åkte jag & pappa in nu & köpte en lampa på eko.
nu ska jag baka lussebullar med mammi & sen ska hon kanske ringa maine coon
uppfödaren, så jävla lycklig är jag! :DDDDD hoppas han blir min!
 thesswester - inte som alla andra

kissen? :D

 2010-12-12    18:50:29     URL: http://thesswester.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!