dumma katt..

 2010-12-18    14:19:13   av:Jennyhellstrom

japp ni ser rätt. från och med nu får katten stanna i mitt rum resten utav helgen!
han har gått bakom soffor, helt okej för mig men sen börjar han skrika efter mamma (mig, hihi)
och då har jag inte hjärta att låta han vara kvar så måste hjälpa han ut. men innan i morse
så var han bara borta, och han sa ingenting. vi letade igenom hela jävla huset efter min lilla
hårboll. sen efter 40min började han skrika och vi hörde att han var i min soffa men han var
varken bakom, eller under osv. utan efter mycket om & men så visade det sig att han kommit
in i soffan?! om ni fattar vad jag menar? sjuka katt.. sen senare så på ngt sätt lyckades han
krypa in under kylskåpet och upp ngnstans åt helvete, fick panik. han kunde bränt sig eller iaf
gjort sig riktigt illa så jag bara drog ut honom :( usch.. nu får han hålla sig i mitt rum tills han
börjar bli lite större och inte kan gömma sig någonstans.. ♥
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!