dag 2. min första kärlek

 2010-12-01    20:07:08   av:Jennyhellstrom

vet inte riktigt vad jag ska skriva här faktiskt, eller vad jag inte ska skriva. men ja,
jag träffade en pojke när jag gick på högstadiet, som jag väldigt snabbt blev förtjust i.
jag var väldigt blyg men på något sätt så fattade han tycke för mig ändå, vi blev tillsammans
och höll ihop ett ganska bra tag, i över ett år ungefär. detta var mitt första riktiga förhållande,
och det var väl som de flesta andras "första förhållanden", allt är underbart & kul men även
väldigt svårt eftersom allt är så nytt så möts man utav mycket som man inte varit med
om eller känt tidigare. man ställs inför många prövningar, bra som dåligt. det är så svårt att
veta vad man ska göra i alla lägen. men vi fick det att fungera på bra tillsammans ändå.
men i sån ung ålder så blir det man lätt växer ifrån varandra liksom, & det är inte alltid
det funkar. men jag är tacksam för att jag träffade den här killen iaf, många minnen.

ens första kärlek/förhållande kan jag bara se som något bra, även om det inte alltid slutar
lyckligt som man då hoppats på så, alltså, man lär sig så jävla mycket utav ett förhållande.
jag känner att jag har lärt mig mycket ifrån det & jag kan inte vara annat än tacksam :)
 thesswester - inte som alla andra

det var S eller? <3

 2010-12-02    09:00:49     URL: http://thesswester.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!