dag 10. Det här hade jag på mig i dag

 2010-12-09    19:47:06   av:Jennyhellstrom

outfitbilder är väl inte riktigt min grej men iaf, haft på mig ett par gröna jeansleggins idag,
till de hade jag ett svart linne & en svart tröja över typ. självklart min underbara halsduk
med! hoppat över 2 dagar - 2 teman som ni märkt men inte haft något att skriva på dom så.

& nu när man bara är hemma så slänger man ju såklart på sig mysdressen & chillar sönder.
cp vad slapp man är alltså. men vet att många är som jag på den fronten; när man kommer
hem så slänger man av sig sina tighta jeans & tröjor och på med stora slappa kläder ;)
nu blire myspys för hela slanten! ska värma mig en kopp o'boy & se på wallander!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!