dag 06. min dag

 2010-12-05    18:34:05   av:Jennyhellstrom

min dag började med att jag vaknde upp brevid denna gosegrisen ;* finns verkligen inget
bättre än att ligga i hans varma gosiga famn. min famn. min man. mitt hem.
men dessvärre blev det inget långt morgonmys eftersom jag skulle vara på friskis lite efter
klockan 10 för att träna med madeleine ♥ ett gott spinningpass blev det, bastade sen och
tog även 20min i solariumet. syns inte kan jag säga men men ;) sen gick vi upp till a6,
åt taco-buffé och köpte sedan julklappar & annat gott!

köpte "spel" att ha på nyårsafton, eller andra tillfällen, hihi. kommer bli fett!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!