<3 <3

 2010-12-25    16:27:13   av:Jennyhellstrom


av fredrik älskling fick jag en fin klocka, en puma tröja & kärlekscheckar som innehåller
bland annat; frukost på sängen, en dag där jag bestämmer vad vi ska göra (så länge det är
tillsammans med honom), biobesök (jag väljer filmen & han står för popcorn), myskväll, osv.

av familjen fick jag ju min kisse, en desperate housewives box 5, en kattbok, fotoalbum.
av släkt & fredriks familj fick jag; en tröja & handduk utav kent, godis utav åsa, body butter
3pack utav elin&richard, efva attling öronhängen utav ille, linne av fredriks mormor ♥
lovelink, väska, ljus, halsduk m.m. utav mormor & madde.
 thesswester - inte som alla andra

haha min pojkvän fick de dära kärlekscheckarna i studentpresent i våras ;) <3

 2010-12-25    19:43:48     URL: http://thesswester.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!